понедельник, 22 апреля 2013 г.

Конспект уроку з інформатики (3 клас)


Тема уроку: Робота з файлами і папками. Створення і перейменування.

Мета уроку: ознайомити учнів з поняттями «файли і папки», розвивати пам’ять, увагу, логічне і образне мислення, виховувати дбайливе ставлення до устаткування кабінету.

Обладнання: робочий зошит, ПК.

План уроку
I. Організація класу до уроку.
II. Перевірка домашнього завдання. Розминка.
III. Повідомлення теми і мети уроку.
IV. Вивчення нового матеріалу.
V. Робота за компютером.
VI. Узагальнення знань учнів. Підсумок уроку.
VII. Домашнє завдання.

Хід уроку
I. Організація класу до уроку.

Продзвенів уже дзвінок –
Час починати наш урок.

- Діти, ми з вами знаходимося у компютерному класі. Давайте пригадаємо правила поведінки у компютерному класі.

(Діти пригадують правила з  техніки безпеки.)

II. Перевірка домашнього завдання. Розминка.

 - Діти, яким було ваше домашнє завдання?

(Діти пригадують домашнє завдання)

Розминка.

 - Діти, а зараз відгадайте загадки, які я прочитаю.

1. Всяк школяр його шанує,
Бо він пише і малює.
Хто ж цей славний молодець?
Це, звичайно, …
(ОЛІВЕЦЬ)
2. Щоб дві крапочки рівненько з’єднати, треба її завжди мати.
(ЛІНІЙКА)
3. Дві високі ніжки маю,
Обережно я ступаю.
Гарні кола я малюю,
Коли в пальчиках танцюю.
(ЦИРКУЛЬ)
4. Я тверда, плоска, гладенька, тупоноса, коротенька
Я прогладжу зморшки,
Рівно й швидко наче праска
Назови мене будь ласка.
(РЕЗИНКА)
5. Два кільця,
Два кінця,
А посередині цвях.
(НОЖИЦІ)

III. Повідомлення теми і мети уроку.

 - Діти, що ви бачите на моніторі?
(Робочий стіл)

 - А що знаходиться на робочому столі?
(Файли і папки)

 - Правильно. Отже сьогодні на уроці ми будемо працювати з файлами і папками. Навчимося їх створювати і перейменовувати.

IV. Вивчення нового матеріалу.

 - Подивіться всі на робочий стіл. Всі значки на робочому столі називаються обєктами. Об’єкти поділяються на файли і папки. Папка – це спеціальний об’єкт у вигляді папки жовтого кольору, який може містити інші папки і файли. А файли – це всі інші об’єкти.

Фізкультхвилинка.

 - Ви, напевно, вже стомилися. Давайте пограємо гру. Гра називається «Велетні і карлики».
По команді «Карлики» діти присідають, по команді «Велетні» - встають. Через деякий час робляться помилки. Влаштовується змагання. Учні, які помилились, сідають за парту, таким чином, залишиться один переможець.

V. Робота за компютером.

1. Бесіда.

 - Діти, пригадайте на якій відстані від екрана монітора треба сидіти?
(Діти пригадують)
 - Сьогодні на уроці ми навчимося створювати файли і папки, а тоді будемо їх перейменовувати. Для того щоб створити папку потрібно клацнути правою кнопкою мишки, тоді лівою кнопкою мишки вибрати «создать», а потім – «папку». А щоб створити файл, потрібно клацнути правою кнопкою мишки, тоді лівою кнопкою мишки вибрати «создать», а потім -  вибрати із поданого списку один із файлів (Документ Microsoft Word чи Текстовий документ). Для того, щоб перейменувати папку чи файл  потрібно клацнути правою кнопкою мишки, тоді лівою конопкою мишки вибрати «перейменувати» і набрати на клавіатурі потрібні літери.
(Вчитель демонструє виконання на компютері)

2. Практична робота учнів.
 - А зараз на робочому столі створіть свою папку. Тоді відкрийте її і в ній створіть ще чотири папки (1, 2, 3, 4). Після цього перейменуйте їх у назви пір року (осінь, зима, весна, літо).
 - Молодці! Тепер видаліть одну папку і перейменуйти решта три у назви осінніх місяців. А зараз створіть файл «Текстовий документ» і перейменуйте на власне імя.
 - Молодці!

Релаксація.

 - Швидко покліпати, закрити очі і посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.
 - Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім перенести погляд вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.

VI. Узагальнення знань учнів. Підсумок уроку.

 - Чого ви навчилися на сьогоднішньому уроці?
 - То хто мені скаже, як ми створюємо папку?
 - А що таке папка?
 - Що може містити в собі папка?
 - Як перейменувати папку?
 - Що таке файл?

VII. Домашнє завдання.

- Вивчити, що таке папка, файл; як створювати папку і як її перейменувати.

Комментариев нет:

Отправить комментарий